Existera

Jag existerar.
Jag finns.
Jag vill minnas,
- att du finns.

Jag vill gråta,
salta tårar.
För jag vet att
du bevarar.
Dessa känslor inom dig
som ingen annan utom dig ser.

Snälla låt mig känna smärta,
när jag vet att du hör mitt hjärta.
Låt mig dras in i din värld,
där allting verkar vara bättre än man var lärd.
Låt mig få andas din luft,
trots att det é inget annat än en rejäl knuff.

Du putter iväg mig utan betänk,
men glömmer bort att det finns en länk.
Att även om dagar går så finns det månader som blir till år.
Och när dessa sedan mig når,
lämnar de tyvärr alltid- ett tydligt spår.


Kommentarer
Postat av: seilon

Väldigt bra skrivet!



:)



mvh

seilon

2009-01-15 @ 14:05:13
URL: http://www.seilon.org
Postat av: Sonja Michalowski

Tack så mycket :)

Men du själv skriver jo så himla bra...!

2009-01-19 @ 00:00:40
URL: http://lillasonja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0