London jag trånar efter Dig!

Det var redan två hela månader sedan jag och Mikael var i London på ett
snabbt besök som varade en vecka.

En alldeles för kort vecka...
och detta längtar jag efter.

Coola vakter...
Coola vakter (Dessa är från Madame Toussouds)

British Museum
Mitt älskade, älskade British Museum... Trots att de är tjuvarnas tjuvar,
och stavar fel vid beskrivning av exponaten så finns det trots allt massor med massor
av saker att se... Och - det finns böcker!



Jag behöver väl knappast presentera Selfridges.
Utbudet och den personliga servicen man får är något som saknas i Sverige.



Big Ben. Lät så härligt kl.12. En riktigt snygg klocka! ;)



...Och sist men inte minst - Riktiga Fish nd' chips. Fisken är jo en riktig fisk där!
Och inte liten heller...

Så oh snälla. Låt mig få åka till London snart igen!!!



Ha det fint så länge gottisar,
och ät inte för mycket av Midsommarmat ;)

RSS 2.0