En nu lite äldre bild och kort beskrivning

Hej allihop.
Jag tänkte bara snabbt lägga in en bild här som har nu legat nästan två veckor på mobilminnet,
och eftersom min mobil ska lämnas in på lagning kommer man inte kunna se detta kort senare,
(inte nog med det så ska datorn göras om till XP)
Så ialla fall, så har ni mig här, inne på Teaterbutiken i Göteborg när jag provar Can-Can outfit till festen som jag inte gick på.
Synd som fan, men Lina har lovat att vi ska gå en annan gång, så jag litar väl på henne.
Detta var ena bilden, men jag har faktiskt hittat en ännu snyggare korsett :)
Den bilden laddar jag upp imorgon eller så, så att ni inte får se allt det roliga direkt ^^

can can 

Au Revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0