Credit till Småland *Cachiing*

Så där sitter jag på tåget SJ Kust till Kust mot Göteborg igen.
Har mms:at in en fin bild som jag tog med mobilen men den kommer tydligen inte fram i bloggen,
så utan tvekan vill jag ge Småland en rejäl CACHING för dess lapptäcke-utsikt som man får ta del av
när man åker tåget Kust till Kust.

I Göteborg får man se mycket skog, mycket byggnader och vatten.
Småland däremot- Lapptäcke, NICE!

Nu får jag snart avsluta, måste skriva klart min Retorik uppgift till på onsdag,
så det är bäst jag sätter igång.
Men bara en sista fråga;
Vart i Sverige har ni senast haft er bästa *utsikts-upplevelse*?

Hej hej hej,- wow vilken grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0